.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصلاح‌طلبان به دنبال كانديدای واحد

رئيس ستاد 88 مازندران با اشاره به اينكه دو كانديداي جبهه اصلاحات داراي آراي مشابهي در انتخابات نيستند، گفت: شعارهاي كروبي به دنبال جذب آراي طرفداران احمدي‌نژاد است.

احسان قاسمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان در وهله نخست به دنبال يك كانديدا در انتخابات دهم هستند، افزود: اگر هم كار با دو كانديدا دنبال شود، آراي نامزدهاي اين جبهه مشابه نخواهد بود، زيرا كانديداهاي اين جبهه به دنبال راي اصولگرايان هستند.
وي با بيان اينكه خاتمي از ابتدا براي حضور تمايلي نداشت، تصريح كرد: اصرارها سبب حضور وي شد اما خاتمي از ابتدا مصرانه به دنبال موسوي بود.
قاسمي با اشاره به اينكه خاتمي قبل از اعلام كانديداتوري جلسات متعددي با موسوي داشت، گفت: حمايت اصلاح‌طلبان از موسوي فقط در اين دوره نبود، بلكه اين جبهه از سال 76 به دنبال موسوي بود.
وي ادامه داد: شناخت ستاد 88 از موسوي بر مبناي سخنان و حمايت‌هاي خاتمي از وي بود كه تقريبا در تمام‌ جلسات بحث حضور موسوي را مطرح مي‌كردند.
قاسمي با اعلام اينكه موج اصلي حمايت ستاد 88 از موسوي از دوم خرداد آغاز مي‌شود، يادآور شد: سكوت دو هفته‌اي ستاد 88 پس از انصراف خاتمي به دليل شوك و سردرگمي اين تصميم نبود بلكه به دليل چارت سازماني اين ستاد بود كه بايد تمام تصميم‌ها از طريق انتخابات صورت مي‌گرفت و سبب شد اعلام موضع به تاخير در طول تاريخ انتخابات جوانان به عنوان يك حاشيه و ابزار در اين عرصه در نظر گرفته مي‌شدند.
وي با اشاره به اينكه مبناي فعاليت‌هاي اين ستاد به صحنه‌ آوردن آراي خاموش و كساني است كه انتخابات را تحريم كرده بودند، يادآور شد: جوانان هميشه به عنوان يك پياده‌نظام براي فعاليت‌هاي جنبي انتخابات به شمار مي‌رفتند اما اين ستاد براي نخستين بار سياست‌گذاري و اجراي فعاليت‌هاي انتخاباتي را بر عهده گرفت.
به گفته وي در هفته جاري دفتر ستاد 88 مازندران راه‌اندازي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.